Zum Inhalt springen
- {{#headlines}}
- {{title}} {{/headlines}}
Profil
| Derzeitige Stellung | Professor W-3 und Äquivalente |
|---|---|
| Fachgebiet | Allgemeine, Kognitive und Mathematische Psychologie |
| Keywords | Kognitionspsychologie, Experimentelle Psychologie, Mathematische Psychologie, Psychophysiologie, Statistische Verfahren |
Aktuelle Kontaktadresse
| Land | Neuseeland |
|---|---|
| Ort | Dunedin |
| Universität/Institution | University of Otago |
| Institut/Abteilung | Department of Psychology |
Gastgeber*innen während der Förderung
| Prof. Dr. Rolf Ulrich | Psychologisches Institut, Eberhard Karls Universität Tübingen, Tübingen |
|---|---|
| Beginn der ersten Förderung | 01.07.2015 |
Programm(e)
| 2014 | Forschungspreis-Programm auf Gegenseitigkeit für Wissenschaftler*innen aus dem Ausland |
|---|
Publikationen (Auswahl)
| 2017 | Jeff Miller: Hypothesis testing in the real world.. In: Educational & Psychological Measurement, 2017, 663-672 |
|---|---|
| 2017 | Jeff Miller: Psychophysiological measurement of backward response activation in the prioritized processing paradigm.. In: Journal of Experimental Psychology: Human Perception & Performance, 2017, 941-953 |
| 2017 | Victor Mittelstädt, Jeff Miller: Separating limits on preparation versus on-line processing in multitasking paradigms: Evidence for resource models.. In: Journal of Experimental Psychology: Human Perception & Performance, 2017, 89-102 |
| 2016 | Wolf Schwarz, Jeff Miller: GSDT: An integrative model of visual search.. In: Journal of Experimental Psychology: Human Perception & Performance, 2016, 1654-1675 |
| 2016 | Jeff Miller, Rolf Ulrich: Optimizing research payoff.. In: Perspectives on Psychological Science, 2016, 664-691 |
| 2016 | Prof. Dr. Jeffrey Owen Miller: S-R compatibility effects on motor potentials associated with hand and foot movements.. In: Psychophysiology, 2016, 493-506 |
| 2016 | Prof. Dr. Jeffrey Owen Miller: Statistical facilitation and the redundant signals effect: What are race and coactivation models?. In: Attention, Perception, & Psychophysics, 2016, 516-519 |