Zum Inhalt springen
- {{#headlines}}
- {{title}} {{/headlines}}
Profil
| Derzeitige Stellung | Professor W-3 und Äquivalente |
|---|---|
| Fachgebiet | Allgemeine und Historische Erziehungswissenschaft,Bildungssysteme und Bildungsinstitutionen,Künstliche Intelligenz und Maschinelle Lernverfahren |
| Keywords | OpenAI, Teacher Development, Future of school improvement, Quantitative School Leadership Research, Evidence informed Practice |
Aktuelle Kontaktadresse
| Land | Vereinigtes Königreich |
|---|---|
| Ort | Southampton |
| Universität/Institution | University of Southampton |
Gastgeber*innen während der Förderung
| Prof. Dr. Colin Cramer | Institut für Erziehungswissenschaft, Eberhard Karls Universität Tübingen, Tübingen |
|---|---|
| Beginn der ersten Förderung | 01.02.2024 |
Programm(e)
| 2023 | Friedrich Wilhelm Bessel-Forschungspreis-Programm |
|---|
Publikationen (Auswahl)
| 2024 | Brown, C., Luzmore, L., O’Donovan, R., Ji, G., and Patnaik, S.: How educational leaders can maximise the social capital benefits of inter-school networks: findings from a systematic review. In: International Journal of Educational Management, 38, 2024, pp. 213-264 |
|---|---|
| 2024 | Brown, C., Groß Ophoff, J. and Handscomb, G. Quality education for all in an ideas-informed society: exploring idea-engagement amongst friendship networks and how education can prevent idea ‘echo-chambers’. . In: Quality Education for All, 1, 2024, pp. 70-85 |